fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Sorry..

Publicerad 2012-09-24 10:32:14 i Allmänt,

Det har ju vart ett tag sen jag bloggade men det är för den dumma appen inte funkar i telefonen, jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit gå in på blogg.se
Vi har haft modevisning med aftonklänningar vi gjort med inspiration från ett modehus. Jag fick Dolce gabbana och är riktigt nöjd med min kreaktion.
Vi har även ett nytt skoprojekt på g som har med herrskor att göra, blir väldigt kul!
Helgen har vart riktigt underbar, har haft en kille här över helgen som jag träffade ute för någon helg sedan.
Vi har vart ute och ätit på en romantisk dejt och bara legat i sängen och myst massor!
Så vi får se vart detta leder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela