fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Lchf och träning!

Publicerad 2012-07-12 12:20:09 i Träning och hälsa,

Jag tycker att lchf är det bästa sättet att äta när man tränar. Jag känner iaf väldigt stor skillnad på min kropp sedan jag började med Lchf vilket var 6 år sedan! Det finns en bok som heter lchf och träning av Johan Bergqvist som jag starkt rekommenderar för de som tycker träning och kost är intressant. Jag älskar träning så nu ska jag iväg till gymmet igen! Träningströja och sportbh ifrån gina tricot och träningsbyxor från Nike, tight fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela