fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Framtiden..

Publicerad 2012-07-06 13:42:17 i Hem och inredning,

Den senaste tiden har jag tänkt mycket på framtiden..
Jag har vart singel i snart 5 år och känner att jag verkligen vill träffa en kille som jag kan ha ett seriöst förhållande med.
När jag har legat på stranden har jag drömt mig bort till hur det perfekta huset enligt mig ser ut och som jag ska försöka göra sann i framtiden!
Jag gillar det moderna och stilrena blandat med unika och antika med en mix av industriellt..
 
Såhär vill jag att mitt framtida drömhus ska se ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela