fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

do it yourself

Publicerad 2012-07-09 09:05:01 i Skönhet,

Passade på att fixa fransarna och bryna hemma igår.
Har använt mig av Coloran med färgen brunt till brynen och svart till fransarna.
Har tidigare användt mig av depends och jag tycker faktiskt dom håller mycket bättre! Köper de igen sen när Coloran tagit slut!
 
 
 
Såhär såg det ut innan jag hade färgat:
 
 
Och såhär blev det efter:
 
 
Hade 2 cm färg och 10 droppar av vätskan på brynen och så lät jag det verka 10 min.. men jag tycker det blev lite väl mörkt så nästa gång ska jag ta 5 minuter istället!
 
tar lika mycket på fransarna av den svarta men då brukar jag låta det verka ca 30 minuter..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela