fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

lång vecka!

Publicerad 2012-07-30 11:12:45 i Allmänt,

Förra veckan kändes väldigt lång, jobbade i stort sett varje dag så därav har jag inte hunnit starta min dator och skriva inlägg!
Hann med 2 utekvällar för att mingla runt lite iaf!
Och nu har jag äntligen fått mina Heat tabletter!
Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder på övningar jag gör på gymmet för att hålla mig i trim! Så håll utkik efter de i veckan!
Ska även skriva ett recept på lchf panpizza, den är jättegod!

Bild lånad från Stureplan.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela