fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Söndag

Publicerad 2012-08-26 14:37:15 i Allmänt,

Mina systrar har vart här i Borås denna helg!
VI har haft det riktigt mysigt med god mat, goda drinkar och mycket skratt.
Vi har även snackat en del affärer vilket gör mig sjukt peppad inför framtiden.
Min syster ska starta ett LCHF konditori! Hon är en väldigt duktig konditor så det blir väldigt roligt!
Tycker det saknas LCHF bakverk i Stockholm så det här blir toppen!
Det kommer att hända inom ett år men vart vet vi inte än, förutom att det kommer vara centralt i Stockholm.
Gjorde en underbart god LCHF soppa med LCHF-Foccacia igår, mycket uppskattat!
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-30 21:25:25

Tack för en underbart trevlig helg och fantastisk mat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela