fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Helg.

Publicerad 2012-08-04 12:07:27 i Allmänt,

Hade tänkt ta massa bilder på gymmet på övningar jag gör för magen men det var så mycket folk så jag vågade inte riktigt fota massa :P
Nu ska jag iväg till Hornsbergs strand och sola med en kompis. Sedan bär det av till kräftskiva.
Ska även till strand ikväll där lilla sällskapet spelar, älskar dom!!
Kommer förmodligen ansluta kvällen på trädgårn eftersom det är sånt underbart väder!
Så nu blir det att snygga till naglarna och övrigt för att känna sig extra snygg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela