fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Njuter av livet..

Publicerad 2013-01-31 10:18:09 i Allmänt,

Träningen går väldigt bra nu och jag själv mår väldigt bra.
Har praktik på en otropedteknisk butik där jag får lära mig allt om sulor och hur man kan göra en sko bättre.
Nästa vecka börjar jag min praktik på Gina Tricot, ska bli sjukt kul! 

Jag och Ida ska på boxning ikväll som vi kör 2 ggr i veckan, det är sjukt roligt! Ska ta och köpa egna boxningshandskar och mittsar så man kan träna det oftare.
Har alltid något projekt hemma och nästa blir att klä om köksstolarna i skinn.. måste bara hitta någon som har bil och han åka med och hämta upp skinnet.. någon som vill offra sig?

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela