fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Vad vore fet tisdagen utan en semla?

Publicerad 2013-02-12 19:38:27 i Mat och dryck,

När jag kom hem från praktiken på Gina tricot satte jag igång att göra en Semla! De ha nämligen ätit massor av semlor idag på Gina tricot men jag väntade på att komma hem så jag kunde baka en egen nyttig åt mig själv! 
I helgen bjöd jag över några vänner på 3 rätters, blev lite småfusk dvs inte lchf all the way.. mest pga tidsbrist, hade nämligen en timme på mig att laga allt..
Huvudrätten bestod av helstekt fläskytterfilé med morot&palsternacks mos och en grönpepparsås till det.
Efterrätten blev crepes fylld med flamberad banan
Hade nog bakat något bröd om jag hunnit :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela