fridashemligheter

LCHF, Träning, Inredning, Design.

Träningsmotivation!

Publicerad 2012-07-05 20:31:36 i Allmänt,

Jag älskar att träna, skulle gärna bo på gymmet och bara vara där dagen runt om det så gick!
Jag trivs med min kropp men jag vill forma den mer, jag gillar former på kroppen och att man ser musklerna så det måste jag jobba mer på!
Har ätit Heat tabletterna från Fitnessguru som är extra fettförbrännande mm. men dom har vart slut i lagret ett bra tag nu och dom hjälpte mig verkligen väldigt mycket.. Längtar tills dom kommer in igen!!
Får nöja mig med bara Heat health som förbränner under natten tills vidare!
 
Här kommer lite mer träningsmotivation!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-06 09:46:04

Nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Jag heter Frida 23 år, är utbildad till väskmakare och studerar till skodesigner. Älskar träning, matlagning och inredning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela